عتبات و اماکن مقدسه

پایان دوره‌های قرآنی در «بیرمنگام» انگلستان

دوره‌های تخصصی آموزش قرآن که به همت شعبه مرکز قرآن کریم وابسته به آستان مقدس عباسی در «بیرمنگام» انگلستان برگزار شده بود، به کار خود پایان داد.

 

دوره‌های تخصصی آموزش قرآن که به همت شعبه مرکز قرآن کریم وابسته به آستان مقدس عباسی در «بیرمنگام» انگلستان برگزار شده بود، به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس عباسی، در این دوره‌ها که با حضور ده‌ها تن از شرکت‌کنندگان زن و مرد در سنین مختلف برگزار شد، قرائت صحیح قرآن، احکام و آداب تلاوت را آموخته و برخی جزئهای قرآن را حفظ کردند.

مراسم اختتامیه دوره‌های قرآنی در شهر «بیرمنگام» انگلستان با حضور «شیخ ضیاءالدین الزبیدی» ناظر شعبه مرکز قرآنی آستان عباسی در لندن برگزار شد.

وی طی سخنانی در این مراسم با تأکید بر نقش برگزاری چنین دوره‌هایی در نشر فرهنگ قرآنی میان گروه‌های مختلف، از برگزارکنندگان این دوره‌ها به دلیل تلاش برای به کارگیری روش‌های نوین و مناسب با سن شرکت‌کنندگان در روند آموزش قرآن تشکر کرد. 

در پایان مراسم ضمن تجلیل از اساتید ناظر بر این دوره و قدردانی از تلاش‌های بی شائبه آنها در تربیت نسلی حامل فرهنگ قرآنی و مفاهیم «اهل بیت علیهم السلام» گواهینامه پایان دوره از سوی مرکز قرآن کریم آستان مقدس عباسی، به  شرکت‌کنندگان اعطا شد. 

گفتنی است، شعبه مرکز قرآنی آستان مقدس عباسی در لندن از زمان تاسیس خود، به منظور بالابردن سطح آگاهی‌های قرآنی مسلمانان انگلستان به ویژه اقلیت عربی حاضر در این کشور، اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن در شهرهای مختلف این کشور کرده است.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا