عتبات و اماکن مقدسه

دوره آموزش سخنرانی دینی به زبان انگلیسی ویژه بانوان در شهر مقدس کربلا

آستان مقدس عباسی دوره های تخصصی خطابه دینی به زبان انگلیسی ویژه بانوان برگزار می کند.

 

آستان مقدس عباسی دوره های تخصصی خطابه دینی به زبان انگلیسی ویژه بانوان برگزار می کند.

با برگزاری این دوره ها بانوان سخنران به زبان انگلیسی تربیت می شوند که مفاهیم دینی را به زبان انگلیسی ارائه کنند و از زبان به عنوان ابزاری برای ارتباط با زائران خارجی استفاده کنند.

به گزارش شیعه ویوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان عباسی، دوره های تخصصی خطابه دینی به زبان انگلیسی زیر نظر کمیته ای تخصصی جهت ارتقاء سطح بانوان برای اولین بار در کربلا برگزار می شود. 

یکی از مسئولان برگزاری این دوره ها گفته ایده ابتدایی این دوره با توجه به حضور خیل عظیم زائران غیر عرب در زیارت های میلیونی در شهر مقدس کربلا کلید خورد و تلاش کردیم سطح توانایی سخنرانان دینی خود را افزایش داده و آنها را به سلاح زبان تجهیز کنیم.

وی افزود: آستان مقدس عباسی تلاش کرده در این زمینه ها پیشتاز باشد و قصد داریم توانایی و مهارت بانوان مبلغ خود را افزایش دهیم و نیاز تبلیغ دینی به زبان انگلیسی را برای بانوان زائر کربلا بر طرف کنیم.

وی افزود: برنامه این دوره ها با همکاری و همفکری اساتید و مدرسان زبان انگلیسی حوزه و دانشگاه تدوین شده و موضوعاتی همچون عقائد، احکام، مقتل امام حسین علیه السلام و برخی دروس اخلاقی در این دوره ها به بانوان سخنران آموزش داده می شوند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا