عتبات و اماکن مقدسه

آغاز پنجمین مرحله بازسازی مرقد حضرت «زینب سلام الله علیها» در سوریه

پنجمین مرحله از بازسازی حرم حضرت «زینب سلام الله علیها» در شهر «دمشق» پایتخت سوریه آغاز شد. 

 

پنجمین مرحله از بازسازی حرم حضرت «زینب سلام الله علیها» در شهر «دمشق» پایتخت سوریه آغاز شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس عباسی، این دوره از بازسازی آستان مقدس زینبی،  توسط کادر فنی – مهندسی این آستان در حال انجام است. 

«حاج حسن هلال» مسئول نیروهای اعزامی و رئیس بخش مراقبت های آستان مقدس عباسی، در این باره گفت: برای پنجمین دوره در دو سال گذشته، نیروهای ما برای بازسازی آستان زینبی و حرم حضرت «رقیه سلام الله علیها» به سوریه اعزام شده اند. 

او افزود:  این کادر فنی – مهندسی، متشکل از تعدادی از برترین نیروها در زمینه بازسازی و مرمت اماکن مقدس هستند که با بهترین ابزار کار، به منظور تعمیر، تعویض و یا بازسازی هرگونه سیستم و یا هر شئ فرسوده و خراب  مانند سیستم های صوتی، مشکلات فنی، برقی، نورپردازی و چراغانی، سرویس انواع وسایل گرمایشی و سرمایشی، به خدمت مشغول هستند.

حاج حسن هلال با اشاره به فعالیت های پیشین افزود: قبلا سیستم برق رسانی حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها – که جزو مهم ترین کارهای فنی بود – در کنار دیگر اقدامات خدماتی، تکمیل  شد.

وی همچنین افزود: ما در آخرین سفرمان به سوریه توانستیم یک جرثقیل برقی را که از نیازهای مهم این حرم مطهر برای کارهای عمرانی بود، به این مکان مقدس منتقل کنیم.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا