عتبات و اماکن مقدسه

تجلیل آستان مقدس عباسی از تلاش مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در پوشش مراسم اربعین 1441

آستان مقدس حضرت ابا الفضل العباس علیه السلام تلاش های مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در پوشش مراسم زیارت میلیونی اربعین 1441 را مورد تقدیر قرار داد.

آستان مقدس حضرت ابا الفضل العباس علیه السلام تلاش های مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در پوشش مراسم زیارت میلیونی اربعین 1441 را مورد تقدیر قرار داد.

به گزارش شیعه ویوز، در مراسم تجلیل هیئتی از مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام به سرپرستی سید رئوف الحکیم، از اعضای هیئت مدیره این مجموعه رسانه ای شیعی مستقل حضور داشتند.

این مراسم با توزیع لوح سپاس به گروه های رسانه ای و مجموعه هایی که در انعکاس خبری زیارت مقدس اربعین در شهر مقدس کربلا شرکت کرده بودند، به پایان رسید.

گفتنی است مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، پخش پیاده روی میلیونی اربعین حسینی 1441 را به صورت زنده، همزمان باشروع ماه صفر آغاز کرد.

پخش زنده این پیاده روی میلیونی، در تلویزیون های امام حسین علیه السلام 1تا4 و شبکه الزهرا سلام الله علیها به پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی و اردو و آذرى و در دو نوبت صبح و عصر از طریق دو استدیوی سیار در خیابان قبله حرم حسینی و حسینیه حضرت علی اکبر علیه السلام در عمود 1114  صورت گرفت.

در اربعین سال گذشته نیز مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام تنها مجموعه رسانه ای در سطح جهان بود که به صورت 24 ساعته در 5شبکه و به 5 زبان مختلف این زیارت میلیونی را به مدت 20 روز تحت پوشش خود قرار داد.

شایان ذکر است، این مجموعه رسانه ای مستقل شیعی، از پیشگامان پخش زیارت میلیونی اربعین حسینی بوده و نقش به سزایی در معرفی بزرگترین گردهمایی سالانه بشرى در جهان ايفا نموده.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا