عتبات و اماکن مقدسه

تعویض مداوم پرده های داخل آستان حسینی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

آستان مقدس حسینی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پرده های داخل حرم سید الشهداء علیه السلام را به طور مداوم تعویض می کند.

آستان مقدس حسینی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پرده های داخل حرم سید الشهداء علیه السلام را به طور مداوم تعویض می کند.

به گزارش شیعه ویوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این آستان مقدس، «کریم الانباری» از مسئولان حرم، در اینباره گفت: واحد گلدوزی و پرچم دوزی به طور معمول پرده ها را به طور مداوم تعویض می نمود، به طوری که هرماه تعویض پرده ها انجام می گرفت.

الانباری افزود: همزمان با شیوع بیماری کرونا و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه، تعویض پرده ها برای حفظ سلامت زایران به طور مداوم و با سرعت بیشتری انجام می گیرد.

وی ادامه داد: این پرده‌ها در واحد گلدوزی وابسته به بخش حفاظت آستان مقدس حسینی دوخته می شود.

رئیس بخش حفاظت حرم مطهر امام حسین علیه السلام ادامه داد: کار نیروهای این واحد به شکل دستی یا دستگاه های لیزری مدرن انجام می گیرد. کار این واحد تنها به صحن و رواق های حسینی محدود نشده نیست، بلکه دفتر های وابسته به آستان مقدس حسینی در استان های دیگر عراق را نیز در برمی گیرد.

بر اساس این گزارش، بخش حفاظت در آستان مقدس امام حسین علیه السلام، نقش مهمی در تاسیس و حفاظت از مراکز مختلف وابسته به این آستان در داخل و خارج از عراق دارد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا