جهان اسلام

موکب های کربلایی آماده پذیرایی از زائران اربعینی

۷ هزار موکب خدمت رسانی در کربلا به ثبت رسیدند.

 

۷ هزار موکب خدمت رسانی در کربلا به ثبت رسیدند.

فرماندهی پلیس کربلای معلی در خصوص تعداد موکب‌های خدماتی در ایام زیارت میلیونی اربعین امسال با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بخش ساماندهی موکب‌های حسینی در پلیس استان کربلا، تاکنون بیش از ۷ هزار موکب خدماتی را ثبت کرده‌است.

در این بیانیه آمده که با تلاش سرهنگ «قاسم مسرهد» مدیر بخش ساماندهی موکب‌های حسینی در شهر مقدس کربلا و دستور «احمد علی الزوینی» فرمانده پلیس کربلای معلی، تاکنون اطلاعات بیش از ۷ هزار موکب خدماتی در پایگاه داده‌های پلیس کربلا ثبت شده است.

فرماندهی پلیس کربلای معلی در این بیانیه تأکید کرد: موکب‌های خدماتی موظف به اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین وضع شده از سوی استانداری، فرماندهی پلیس و دستگاه‌های امنیتی و خدماتی بوده و فعالیت های آنها تا پایان مراسم اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است، این تعداد از موکب ها در کربلای معلی، تنها آنهایی هستند که به صورت رسمی به ثبت رسیده اند و به همین تعداد نیز طی روزهای آتی افزوده خواهد شد.

شهر مقدس کربلا، در زیارت اربعین حسینی میزبان میلیون ها زائر د‌لسوخته امام حسین (علیه السلام) خواهد بود که خود را برای شرکت در زیارت میلیونی اربعین حسینی به این شهر می رسانند.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا