جهان اسلام

ملاقات مسئول مرکز روابط عمومی مرجعیت شیعه در شهر مقدس کربلا با رئیس شورای عالی کربلای معلی

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه با رئیس شورای عالی استان کربلا دیدار کرد.

 

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه با رئیس شورای عالی استان کربلا دیدار کرد.

با فرارسیدن ایام زیارت میلیونی اربعین حسینی و عزیمت میلیون ها زائر به شهر مقدس کربلا، «سید عارف نصرالله» مسئول مرکز روابط عمومی دفتر مرجع عالیقدر «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»مدظله، در شهر مقدس کربلا با مهندس «نصیف جاسم الخطابی» رئیس شورای عالی استان کربلای معلی ملاقات کرد.

در این ملاقات دو طرف در مورد مهمترین مسائل مربوط به زیارت میلیونی اربعین در استان کربلا، بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عارف نصر الله» با اشاره به نکاتی در رابطه با این تجمع میلیونی، مهمترین مسئله را حمایت همه جانبه از این رویداد دانست، که باید با تمام امکانات مادی ـ معنویِ متناسب با حجم این زیارت، صورت پذیرد.

وی همچنین خلاصه ای از نتایج به دست آمده در همایش ادارات دولتی که چندی پیش از سوی مرکز روابط عمومی دفتر «آیت الله العظمی شیرازی» در مقر این مرکز برگزار شد، را به اطلاع مهندس الخطابی رساند و راه حل های به دست آمده برای برداشتن موانع پیش روی ادارات خدمات رسانی و امنیتی را با ایشان مطرح کرد.

رئیس شورای عالی استان کربلای معلی نیز، نقش مهم مرکز روابط عمومی دفتر «آیت الله العظمی شیرازی» در موضع گیری خود نسبت به خدمت رسانی به زائران را ستود.

الخطابی در پایان گفت: باید از طریق بردباری و همکاری تمام نهادهای مسئول، با بحران های احتمالی که در این زیارت مبارک رخ می دهد، مقابله کنیم.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا