جهان اسلام

طرح ایستگاه های قرآنی با مشارکت آستان مقدس علوی

کارکنان مؤسسات قرآنی استان بصره در زیارت میلیونی اربعین به زائران حسینی، خدمات قرآنی ارائه می کنند.

 

کارکنان مؤسسات قرآنی استان بصره در زیارت میلیونی اربعین به زائران حسینی، خدمات قرآنی ارائه می کنند.

کمیته عالی قرآنی عتبات و زیارتگاه های عراق با همکاری اتحادیه ارتباطات و نشست های قرآنی در عراق، برگزار کننده این طرح قرآنی است.

رسانه های قرآنی در بصره تصریح اعلام کرده اند که از زمان آغاز این طرح در 28 محرم، کادر های طرح ایستگاه قرآنی اربعین کار خود را آغاز نمودند تا آنجا که تعداد ایستگاه های فعال استان بصره به 43 ایستگاه رسیده و در زیارتگاه ها و دار القرآن های وابسته به عتبات مستقر شده اند و 10 مؤسسه قرآنی نیز در 33 ایستگاه قرآنی مشارکت نموده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس علوی، امسال تلاش ها برای خدمت به زائران اربعین حسینی، افزایش یافته به گونه ای که تمامی مؤسسات قرآنی فعال در این طرح در ارائه خدمات قرآنی به زوار رقابت می کنند و زائرین روز به روز بیشتر از این طرح استقبال می کننند.

«حاج علی راضی» مسئول ایستگاه های قرآنی در این باره گفت: حلقه هایی از محافل قرآنی در مسیر حرکت زائرین امام «حسین علیه السلام» در قالب طرح ایستگاه های قرآنی زیارت اربعین برگزار می شود.

گفتنی است، طرح ایستگاه های قرآنی زیارت میلیونی اربعین به تصحیح قرائت سوره فاتحه و سوره های کوتاه بعلاوه برگزاری تعدادی از محافل و فعالیت های قرآنی می پردازد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا