جهان اسلام

فعالیت های مرکز ارادتمندان مرجعیت در شهر بغداد

مرکز ارادتمندان مرجعیت، پنجمین گردهمایی بزرگ جوانان را در مقر خود در شهر بغداد برگزار کرد. 

 

مرکز ارادتمندان مرجعیت، پنجمین گردهمایی بزرگ جوانان را در مقر خود در شهر بغداد برگزار کرد. 

در این گردهمایی به موضوع فداکاری های مدافعان میهن و عتبات مقدس کشور عراق پرداخته شد و از مقام شهدا، جانبازان و مدافعان در مقابله با سنی های تندرو تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شیرازی، در بخشی از این برنامه علی السرای، مدیر مرکز ارادتمندان مرجعیت ضمن سخنرانی در جمع حاضران به بیان موضع گیری های درخشان نیروهای مدافع از عتبات و مقدسات عراق(الحشدالشعبی) پرداخته و از آنان تجلیل بعمل آورد و سپس فیلم مستندی از مبارزه نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی با گروه های تروریستی به نمایش گذاشته شد.

در بخش پایانی این گردهمایی نیز دکتر جاسم عبد علی فزاع، مشاور دادگاه بین المللی حل اختلاف در شمال آفریقا در موضوع «نقد جنگ های بشری در پرتو گفتگوی تمدن ها» در جمع حاضران سخنرانی کرد.

در فعالیتی دیگر این مرکز در عمل به فرمایشات مرجع عالیقدر مبنی بر رسیدگی به امور معیشتی خانواده های نیازمند دور جدید کمک های انسانی خود را در میان خانواده های شهدا و نیازمند شهر بغداد توزیع کرد. به گفته مدیر مرکز ارادتمندان مرجعیت این کمک ها شامل سبد مواد غذایی می شد که طی برنامه ای به دست خانواده های نیازمند رسید.

علی البدیری، یکی از اعضای مرکز مذکور نیز در خصوص فعالیت های این مجموعه گفت: تمام فعالیت های این مجموعه به فضل و کرم خدای متعال و اهل بیت علیهم السلام و در عمل به توصیه های آیت الله العظمی شیرازی دام ظله صورت می گیرد.

وی افزود: برنامه های خیریه و انسانی این مرکز در طول سال و در مناسبت های مختلف به اجرا در می آید و فعالیت های رمضانی نیز تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا