جهان اسلام

واکنش سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده) به حوادث اخیر در الحدیده یمن

سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده) طی بیانیه ای به حوادث اخیر در الحدیده یمن واکنش نشان داد.

 

سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده) طی بیانیه ای به حوادث اخیر در الحدیده یمن واکنش نشان داد.

در این بیانیه که نسخه ای آن به دست خبرگزاری شیعه ویوز رسیده «مسلمان آزاده» ضمن هشدار به طرف های درگیر در این استان، از سازمان ملل متحد خواست تا نقش و موضع خود را در این باره، روشن نموده ومقدمات این این جنگ خانمان سوز را فراهم نماید.

این بیانیه افزود: اوضاع اخیر در استان بندری الحدیده باعث نگرانی است، زیرا اخیرا از سوی نظامیان ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی مورد حملاتی همه جانبه قرار گرفته و جان غیرنظامیان بسیاری را به خطر انداخته است.

سازمان جهانی نفی خشونت ادامه داد: به گزارش منابع محلی آگاه و تحقیقات میدانی، این حمله نظامی که از سوی ائتلاف عربی در الحدیده در حال انجام است، سرانجامی جز ویرانی ،کشتار وسیع غیرنظامیان،گرسنگی حاد و خرابی اموال عمومی ثمره ای نخواهد داشت؛ چرا که استان بندری الحدیده تنها راه ورود دارو، مواد غذایی و کمک های بین المللی به کشور یمن است.

این سازمان حقوق بشری در پایان بیانیه خود با اشاره به عدم گوش فرا دادن کشورهای ائتلاف سعودی به درخواست های پایان جنگ در یمن، از سازمان ملل متحد خواست تا به وظیفه قانونی و انسانی خود عمل نموده و با پایان دادن به جنگ یمن جان ملیون ها بی گناه یمنی را نجات دهد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا