جهان اسلام

سانحه رانندگی در شرق عراق/ ۱۱ زائر کشته و زخمی

یک منبع آگاه در عراق از کشته و زخمی شدن شماری از زائران ایرانی در نتیجه سانحه رانندگی در یکی از استان های مرزی این کشور خبر داد.

 

یک منبع آگاه در عراق از کشته و زخمی شدن شماری از زائران ایرانی در نتیجه سانحه رانندگی در یکی از استان های مرزی این کشور خبر داد.

به گزارش شیعه ویز به نقل از سومریه نیوز، یک منبع در اداره بهداشت استان واسط در شرق عراق امروز (یک شنبه) اعلام کرد که یک مینی بوس مسافربری حامل زائران اربعین امام حسین علیه السلام، در جاده ارتباطی «واسط ـ الشوملی» در جنوب این استان مرزی دچار سانحه رانندگی شده است.

منبع مذکور ضمن اعلام این که در نتیجه این سانحه رانندگی یک زائر ایرانی جان خود را از دست داده و ۱۰ زائر دیگر نیز زخمی شدند، تاکید کرد که جسد قربانی این حادثه به پزشکی قانونی انتقال یافته و زخمی ها برای درمان به یک بیمارستان نزدیک منتقل شدند در حالی که نیروهای امنیتی نیز محل وقوع آن را احاطه کردند.

این در حالی است که روز گذشته نیز یک منبع امنیتی عراقی از واژگونی خودروی ون حامل ۱۲ زائر ایرانی اربعین حسینی در مسیر کربلای معلی و در حد فاصل استان های بصره و ذی قار در جنوب این کشور خبر داده بود.

سرهنگ «صبیح الاماره»، مدیر راهنمایی و رانندگی بصره نیز تایید کرد که در نتیجه این حادثه ناشی از ترکیدن یکی از لاستیک های خودرو در نزدیکی ایست بازرسی «شهید حسن جلوب» معروف به «السدره»، دست کم شش زائر زخمی شدند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا