جهان اسلام

تجلیل از مقام شهدای مدافع عتبات عراق در كربلاى معلى

مسوولین آستان مقدس  حضرت عباس علیه السلام ، از  فرزندان چند شهید جهاد کفایی و دفاع از عتبات عاليات در قالب ” پروژه ملی جوانان الکفیل” تجلیل کردند

 

مسوولین آستان مقدس  حضرت عباس علیه السلام ، از  فرزندان چند شهید جهاد کفایی و دفاع از عتبات عاليات در قالب ” پروژه ملی جوانان الکفیل” تجلیل کردند.

این مراسم با شعار “شهدا، آفتاب همیشه تابان” به منظور بزرگداشت مقام والای مدافعین  عتبات عالیات و مقدسات عراق، که در نبرد با تکفیریون داعشی به شهادت رسیدند، و همچنین تجلیل از فرزندان ایشان و فراهم نمودن بستر مناسب برای ارتباط با خانواده های شهدا در راستای ارائه خدمات به ایشان ؛ برگزار شد.

مهندس بشیر محمد جاسم نایب رئیس هیات امنای حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام ، در اين مراسم اظهار امیدواری نمود که روزی در سالن امام حسن علیه السلام ، جشن پاکسازی کامل عراق از لوث عناصر تکفیری داعشی برگزار شود.

خانواده‌های شهدا نیز ضمن تشکر و قدردانی از توجه آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام به این طیف مهم از جامعه عراق ،  اظهار امیدواری کردند که حکومت عراق ، برای برطرف شدن مشکلات ایشان، بالاخص مشکلات مادی- معیشتی ، اقدامات لازم را انجام دهد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا