جهان اسلام

گردهم آیی جوانان و فعالان هیئت مذهبی ـ فرهنگی شباب الرضوان کشور کویت، در سی و نهمین سالگرد روز جوانان این کشور

جوانان و فعالان هیئت مذهبی ـ فرهنگی “شباب الرضوان” کشور کویت، در سی و نهمین سالگرد روز جوانان این کشور، گرد هم آمدند.

 

 

جوانان و فعالان هیئت مذهبی ـ فرهنگی “شباب الرضوان” کشور کویت، در سی و نهمین سالگرد روز جوانان این کشور، گرد هم آمدند.
در این گردهم آیی که تحت عنوان رسول اعظم (صلی الله علیه و آله) شکل گرفت، جوانان شیعه کویتی در مورد جایگاه و ضرورت عملکردهای فرهنگی ـ مذهبی و تأثیرگذاری این گونه فعالیت ها در جامعه و بخصوص بر روی جوانان، به بحث و گفت و گو پرداختند.
در ابتدای این نشست، پیام آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی توسط نماینده ایشان، حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد الرضا معاش قرائت شد.
در این پیام ، معظم له به اهمیت چگونگی فعالیت ها در راستای رشد و تعالی نوجوانان و جوانان در عصر اطلاعات پرداخته، و همگان را به اهتمام بیشتر در نشر علوم اهل بیت علیهم السلام فراخوانده بودند.
صالح عاشور، يكى از نمايندگان شيعه در مجلس اين كشور از دیگر سخنرانان اين گردهم آیی بود كه   در مورد اهداف و رسالت ایمانی و تربیتی این نشست در راستای تربیت جوانان و رساندن آن ها به تعالی و تقوا سخن گفت.
لازم به ذکر است که روز جوانان، از سوی مرحوم آیت الله العظمی سید محمد حسینی شیرازی رحمت الله علیه، در سی و نه سال قبل، پایه گذاری شد.
تعیین روز جوانان توسط اين مرجع فقید، توانست برای چند نسل از نوجوانان شیعه کویت، برنامه های فرهنگی-مذهبی مفیدی را به ارمغان بیاورد.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا