مرجعیت شیعه

ملاقات مسئول مرکز روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی شیرازی با فرمانده عملیات الفرات الاوسط در کربلای معلی

مسئول مرکز روابط عمومی مرجعیت شیعه در شهر مقدس کربلا، با فرمانده عملیات الفرات الاوسط دیدار کرد.

 

مسئول مرکز روابط عمومی مرجعیت شیعه در شهر مقدس کربلا، با فرمانده عملیات الفرات الاوسط دیدار کرد.

«سید عارف نصرالله» مسئول مرکز روابط عمومی دفتر مرجع عالیقدر «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»مدظله، در شهر مقدس کربلا، به منظور کسب آمادگی های ویژه مراسم اربعین حسینی سال جاری با سرلشکر «قیس خلف رحیمة المحمداوی» فرمانده عملیات الفرات الاوسط دیدار و گفتگو کرد.

این ملاقات به منظور کسب آمادگی بیشتر و ایجاد هماهنگی میان دو نهاد برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم زیارت میلیونی اربعین امسال انجام شد.

در این دیدار دو طرف، در زمینه مسائل امنیتی شهر مقدس کربلا، زائران میلیونی حضرت «اباعبدالله الحسین علیه السلام» و رفع مشکلات درون شهری گفتگو کردند.

مسئول مرکز روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی شیرازی در این ملاقات آمادگی خود را برای اعزام داوطلبان مرد و زن برای همکاری با نیروهای امنیتی، همانند سنوات گذشته اعلام کرد.

فرمانده عملیات الفرات الاوسط نیز از موضع گیری موثر و درخشان این مرکز و تلاش آن برای خدمت رسانی به زائران «سید الشهدا علیه السلام» قدردانی نموده و از موضع گیری های مرکز روابط عمومی «آیت الله العظمی شیرازی» در جهت اتحاد و ثبات کشور عراق تشکر نمود. 

در پایان این ملاقات «سید عارف نصر الله» توصیه ها و رهنمودهای مرجع عالیقدر «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»مدظله، را به سرلشکر «قیس خلف رحیمة المحمداوی» ابلاغ نموده و به نقل از معظم له از ایشان خواست که ضمن دقت در انجام وظائف خود، صبور باشد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا