مرجعیت شیعه

بازدید مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام و موسسه مصباح الحسین علیه السلام از مرکز قرآنی رسول اعظم صلی الله علیه و آله در بصره

هیئتی به نمایندگی از مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام و موسسه خیریه و فرهنگی مصباح الحسین علیه السلام از مرکز قرآنی رسول اعظم صل الله علیه و آله، در بصره بازدید کردند. 

 

هیئتی به نمایندگی از مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام و موسسه خیریه و فرهنگی مصباح الحسین علیه السلام از مرکز قرآنی رسول اعظم صل الله علیه و آله، در بصره بازدید کردند. 

به گزارش خبرگزاری شیعه ویوز، در همین راستا، محفلی قرآنی نیز با تلاوت قاری عراقی مرتضی عوض برپا شد و آقای سید الجابری مدیر مرکز قرآنی رسول اعظم صل الله علیه و اله ضمن عرض خیر مقدم به هئیت نمایندگی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام  و موسسه فرهنگی خیریه  مصباح الحسین علیه السلام از تلاش و کوشش این دو مجموعه شیعی و همکاری آنان با موسسات فرهنگی-قرآنی جهت نشر فرهنگ و تعالیم اهل بیت علیهم السلام تشکر و قدردانی کرد.

اقای صفا الاسدی مدیر دفتر کربلای موسسه خیریه و فرهنگی مصباح الحسین علیه السلام در این دیدارها بر تمرکز ویژه بر نقش امداد رسانی و توسعه انسانی در جامعه تاکید کرد و در ادامه آقای مصطفی جواد، فعال رسانه ای در مورد نقش رسانه در نشر فرهنگ قرآنی به سخنرانی پرداخت.

همچنین در این محفل قرآنی مسابقه حفظ قرآن نیز برای دانش آموزان مقطع ابتدائی برپا شد که در این بین محمد شاکر بهترین قاری و حافظ قران کریم شناخته شد. 

در ادامه این محفل هیئت مذکور با دانش آموزان و اساتید آنها در مورد نقش هر فرد قرآنی و فعالیت های آنان در جامعه و همکاری با یکدیگر برای داشتن آینده ای درخشان به گفتگو و پرداختند. 

این محفل نورانی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و با صوت قاری عراق زیدون بدر الخفاجی به پایان رسید.

شایان ذکر است، مرکز قرآنی رسول اعظم صل الله علیه و آله، یکی از مراکز وابسته به موسسه المنضوی بوده و زیر نظر اتحادیه قرآنیان شهر بصره به فعالیت های قرآنی خود می پردازد.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا