مرجعیت شیعه

کربلا اولین مدافع شعائر مقدس حسینی است

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه طی سخنانی گفت: کربلای معلی اولین مدافع شعائر مقدس حسینی است.

 

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه طی سخنانی گفت: کربلای معلی اولین مدافع شعائر مقدس حسینی است.

«سید عارف نصرالله» مدیر مرکز روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله در شهر مقدس کربلا میزبان «شیخ عدنان ازبر محمد حسین» رئیس عشیره شریفات در شهر الخالص و «حجت الاسلام شیخ فاضل الکربلایی» از خطیبان دینی استان دیالی عراق بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شیرازی، این ملاقات به منظور تحکیم هرچه بیشتر روابط عشایر و مرجعیت دینی و همچنین پرورش فرزندان عراق بر مبنای معارف اهل بیت علیهم السلام و دفاع از شعائر حسینی صورت پذیرفت. 

عارف نصر الله در این ملاقات ضمن سخنانی شهر مقدس کربلا را اولین مدافع شعائر حسینی دانست و اظهار داشت: جهان نحوه دفاع از اصول و ارزش ها را باید از این شهر مقدس بیاموزد. 

وی تأکید کرد: در حال حاضر کربلای معلی پیش آهنگ نشر و گسترش شعائر حسینی در جهان اسلام و در کل جهان است و لازم است که برای معرفی حرکت حسینی به جهان تلاش های زیادی صورت پذیرد.

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت در بخش دیگری از سخنانش به خدمات اهالی استان دیالی به زائران حسینی در موسم زیارتی حضرت سیدالشهدا علیه السلام اشاره کرد و گفت: در این ایام باید تمام وسایل و امکانات مورد نیاز زائران فراهم شود و مردم شریف و مهمان نواز دیالی در این زمینه حمایت کامل خود را از اهل بیت علیهم السلام از طریق خدمت رسانی به زائران، بیش از پیش نشان دهند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا