مرجعیت شیعه

حضور مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت در مقر مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه،  در مقر ثابت مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام  در مسیر نجف به کربلا حضور یافت.

 

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه،  در مقر ثابت مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام  در مسیر نجف به کربلا حضور یافت.

«سید عارف نصر الله» مدير مرکز روابط عمومی دفتر مرجعيت شیعه، آيت الله العظمى شیرازی (مدظله)، در راس هیئتی، در مقر دائمی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در مسیر پیاده روی زیارت اربعین حسینی در عمود 1114 حضور یافت.

به گزارش شیعه ویوز، سید عارف نصر الله ضمن بازدید از این مقر با عوامل مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام دیدار کرد و در جریان چگونگی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه رسانه‌ای قرار گرفت.

وی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام و درود مرجعیت شیعه، و اشاره به رهنمودهای معظم له درخصوص پوشش هرچه گسترده تر زیارت میلیونی اربعین حسینی، بر اهمیت بیان حقایق این بزرگ ترین تجمع سالانه بشری در دنیا،  تاکید کرد.

مدير مرکز روابط عمومی  دفتر مرجع عالی قدر، همچنین علاوه بر شیعیان از دیگر مذاهب و ادیان دعوت کرد  در این بزرگ ترین همایش جهانی شرکت کنند و علاوه بر آشنایی بیشتر با اسلام حقیقی، شاهد عظمت اتحاد شیعیان با محوریت امام حسین علیه السلام باشند.

گفتنی است، چند  سال‌ پس از سرنگونی حکومت بعث عراق،  مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام، از پیشگامان دعوت اقشار مختلف انسان‌ها – به ویژه شیعیان – به حضور در زیارت اربعین حسینی بود.

هم اکنون نیز این مجموعه رسانه‌ای مستقل شیعی، علاوه بر ویژه برنامه‌های متعدد خود، و پخش روزانه ی پیاده روی میلیونی اربعین به صورت زنده،  هر روز بیش از ۱۶ ساعت  برنامه‌  به ۵ زبان فارسی، عربی، انگلیسی، اردو و ترکی دارد، که از پنج شبکه مختلف،  به صورت زنده  در سطح جهان پخش می شود.  بدین ترتیب این مجموعه در بین شبکه های مستقل ماهواره ای شیعی، سهمی بزرگ از معرفی زیارت میلیونی اربعین حسینی را به خود اختصاص داده است.

حسینیه «حضرت علی اکبر علیه السلام» مقر مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام در مسیر پیاده روی نجف به کربلا (طریق یا حسین علیه السلام) در محل عمود 1114 قرار دارد  و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از خدمات این مجموعه رسانه‌ای، به این مقر مراجعه کنند.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا