مرجعیت شیعه

حضور شیعیان کانادا در زیارت اربعین حسینی به همت مرکز جهانی آیت الله العظمی شیرازی

جمعی از شیعیان مقیم کانادا به زیارت اربعین حسینی شتافتند.

 

جمعی از شیعیان مقیم کانادا به زیارت اربعین حسینی شتافتند.

به همت مرکز جهانی آیت الله العظمی شیرازی در مونترآل کانادا، تعدادی از شیعیان کانادا برای اولین بار در زیارت میلیونی اربعین حسینی شرکت کردند.

به گزارش شیعه ویوز به نقل از مدیر مرکز جهانی آیت الله العظمی شیرازی، «حجت الاسلام شیخ صالح سیبویه»، این شیعیان تنها مبلغ بلیط و ویزای خود را پرداخت نموده و خدمات مورد نیاز آن‌ها در کشور عراق از قبیل مسکن، حمل و نقل و دیگر خدمات توسط این موسسه جهانی در شهر مقدس کربلا به عهده گرفته شده است.

این شیعیان علاوه بر حضور در پیاده روی میلیونی اربعین و زیارت امام حسین علیه السلام، به زیارت دیگر حرم‌های مطهر در شهرهای مقدس کاظمین، نجف و سامرا نیز مشرف شده‌اند.

مرکز جهانی آیت الله العظمی شیرازی در پیروی از رهنمودهای معظم له برای اولین بار با تدارک این کاروان، جمعی از شیعیان کانادایی را به زیارت اربعین حسینی برده است.

حجت الاسلام شیخ صالح سیبویه، مدیر این موسسه جهانی و نماینده مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله در کشور کانادا، با اشاره به برخی مشکلات بوجود آمده برای اخذ بلیط هواپیما، آن‌ها را در راه زیارت امام حسین علیه السلام کوچک شمرده و اظهار امیدواری کرد، این سنت پسندیده هرسال اجرا شده و توسعه یابد.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا