مرجعیت شیعه

بزرگ مرجع جهان تشیع: ارزش واقعی خدمت به اهل بيت عليهم السلام در روز قیامت آشکار می شود

بزرگ مرجع جهان تشیع آیت الله العظمی شیرازی مدظله، در سخنانی فرمودند: خدمت به امام حسين و اهل بيت عليهم السلام ارزشمند است و هر چيزی جز آن، نابودی و بيهودگی است.

 

بزرگ مرجع جهان تشیع آیت الله العظمی شیرازی مدظله، در سخنانی فرمودند: خدمت به امام حسين و اهل بيت عليهم السلام ارزشمند است و هر چيزی جز آن، نابودی و بيهودگی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له، ایشان که در دیدار با شاعر اهل بيت عليهم السلام «حاج عبدالامير اموی» از شهر مقدس کربلا ، به همراهی هيئتی از «حسينيه بيت العباس» شهر مقدس قم سخن می‌گفتند، افزودند:  خدای عزوجل اراده فرموده، نام و ياد اميرمؤمنان عليه السلام بلند و ماندگار باشد و برای امام حسين عليه السلام نيز اين گونه خواسته است.

معظم له در ادامه با اشاره قضیه‌ای از مرحوم «آیت الله سید کاظم قزوینی»، فرمودند:  وقتی وارد عالم آخرت می‌شويم ارزش واقعی خدمت در راه و برای امام حسين عليه السلام بر ما روشن خواهد شد و آن هنگام حسرت خواهيم خورد که چرا بيشتر خدمت نکرده‌ايم!

ايشان تأکيد کردند: توجه داشته باشيم خدمت به اهل بیت علیهم السلام، ارزشی همیشگی دارد و جز آن، نابودشدنی است. پس بايد ارزش توفيق خداداده را بدانیم و با تمام توان در مسیر صحیح به اهل بیت علیهم السلام خدمت کنیم.

معظم له ادامه دادند: در احاديث و روايات اشاره شده، که خدای متعال اوليا و دوستان خود را در ميان بندگان خود قرار داده و پنهان کرده است؛ از اين رو بايد به همگان خدمت کرد، شايد يکی از آنان ولی و دوست خدا باشد که ناشناس مانده است و اين امر روز قيامت آشکار می شود و در آن هنگام می توان اوليای خدا را شناخت.

بزرگ مرجع جهان تشیع آيت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی (مدظله) در پايان رهنمودهای خود فرمودند:  ان شاء الله تعالی خدمات شما مقبول درگاه الهی و ذخيره آخرت تان قرار گیرد و شما، فرزندان و نوادگان تان همگی در اين مسير قدم بردارید.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا