مرجعیت شیعه

برگزاری جشن توزیع هدایای اولین دوره از «بزرگ ترین پروژه ازدواج جوانان»، در پایتخت عراق

هدایای اولین دوره از  پروژه بزرگ «بیت المودة» (بزرگ ترین پروژه ازدواج جوانان عراقی)،  به زوج های انتخاب شده در این دوره اهدا شد.

 

هدایای اولین دوره از  پروژه بزرگ «بیت المودة» (بزرگ ترین پروژه ازدواج جوانان عراقی)،  به زوج های انتخاب شده در این دوره اهدا شد.

مؤسسه فرهنگی و نیکوکاری «مصباح الحسین علیه السلام»، اولین دوره از توزیع هدایای  بزرگ ترین پروژه ازدواج جوانان عراقی را  برگزار کرد.

به گزارش شیعه ویوز، در این مراسم  که در هتل «المنصور» شهر بغداد برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین «شیخ مصطفی محمدی» مدیر مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام و همچنین جمعی از اعضا و مسئولین دفتر مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی در شهر مقدس کربلا،  حضور داشتند.

این مراسم با حضور جمعی از اصحاب رسانه ملی  و مسئولین دولتی عراق، و به منظور توزیع هدایای 15 زوج جوان که در اولین مرحله از پروژه «بیت المودة» ثبت نام کرده بودند، برگزار شد.

زوج های حاضر در اولین دوره از توزیع هدایا، طی قرعه کشی – که پنج شنبه هر هفته با همکاری سازمان رادیو و تلويزيون کشور عراق صورت می گیرد – انتخاب شده بودند.

همچنین در این مراسم برنامه آموزش مهارت های زندگی سالم شامل آموزش هایی در باره ی مسائل اخلاقی و بهداشت خانواده، توسط حجت الاسلام «عبدالرضا معاش» و چند متخصص مسائل پزشکی برای زوج های حاضر برگزار شد.

در پایان نیز هدایای  15 زوج حاضر شامل یک میلیون دینار وجه نقد و وسایل ضروری منزل به ارزش یک میلیون دینار، توسط مدیر مؤسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام اهدا شد.

طرح «خانه مودت»، یکی از طرح های اجتماعی «موسسه فرهنگی ـ نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام» در کشور عراق است که با هدف آسان سازی ازدواج برای جوانان و ریشه کنی معظل تجرد گرایی راه اندازی شده است.

در این طرح، بدون در نظر گرفتن قومیت یا مذهب جوانان، با همکاری خیرین عراقی، کمک های مادی و فکری در اختیار آنان قرار داده می شود تا ازدواجی آسان تر داشته باشند.

شایان ذکر است، «موسسه فرهنگی ـ نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام» یکی از موسسه های مرتبط با بزرگ مرجع جهان تشیع «آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی» مدظله، در کشور عراق است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا