مرجعیت شیعه

استقبال اتحادیه روزنامه نگاران عرب از طرح تسهیل ازدواج جوانان عراقی با عنوان «خانه مودت»

اتحادیه روزنامه نگاران عرب، از طرح «خانه مودت» استقبال کرد. 

 

اتحادیه روزنامه نگاران عرب، از طرح «خانه مودت» استقبال کرد. 

به گزارش شیعه ویوز، «مناضل التمیمی» مدیر دفتر اتحادیه روزنامه نگاران عرب و رئیس موسسه «اقلام للصحافة والاعلام»، از طرح بزرگ خانه مودت در رفع مشکل تجرد جوانان عراقی، ارائه شده از سوی موسسه فرهنگی و نیکوکاری «مصباح الحسین علیه السلام»، استقبال کرد.

التمیمی در گفتگو با خبرگزاری شیعه ویوز، تصریح کرد:  این طرح بزرگ و خدمات ارزنده ای که برای جوانان عراق ارائه می شود، ایده آل است، و من از زحمات بی دریغ مسئولان و کارکنان این موسسه، که خود را برای خدمت به جامعه عراق ،خصوصا جوانان وقف کرده اند، قدردانی می کنم.

او افزود: من خواهان مشارکت همه کسانی هستم که می توانند این موسسه را در مقابله با پدیده تجرد گرایی یاری رسانند، زیرا این طرح بسیار سازنده است و مهربانی حقیقی را نمایان می کند.

گفتنی است طرح «خانه مودت»  که از سوی موسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، و با تایید و حمایت دفتر مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی (مدظله)، بنیان گذاری شده، بزرگ ترین طرح برای تسهیل ازدواج جوانان مجرد در استان‌های مختلف عراق از شمال تا جنوب، و با هدف از بین بردن پدیده تجرد، و کمک به جوانان خواهان ازدواج است.

در این طرح عظیم، هزاران جوان عراقی با کمک خیرین این کشور، کمک هزینه ازدواج و جهیزیه دریافت می کنند.

گفتنی است مرحله نخست این طرح ضمن برگزاری جشنی در پایتخت عراق، با اهدای کمک هزینه ازدواج به قید قرعه به زوج های جوانِ ثبت نام شده در این طرح پایان یافت و مرحله دوم این طرح کار خود را آغاز نمود.

تا به حال 30 جوان عراقی با انجام با برگزاری طرح خانه مودت زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا