مرجعیت شیعه

همکاری موسسه مصباح الحسین علیه السلام با وزارت جوانان و ورزش عراق

موسسه «مصباح الحسین علیه السلام»، با وزارت ورزش و جوانان عراق همکاری می کند. 

 

موسسه «مصباح الحسین علیه السلام»، با وزارت ورزش و جوانان عراق همکاری می کند. 

به گزارش شیعه ویوز، هیئتی به نمایندگی از موسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، با «عباس الشمری» معاون وزیر ورزش و جوانان عراق دیداری رسمی داشت.

در این دیدار، سخن گوی موسسه مصباح الحسین علیه السلام و معاون وزیر ورزش و جوانان عراق درباره ی راه کارهای همکاری‌های مشترک با هدف ارائه خدمات به اقشار مختلف عراق – خصوصا جوانان عراقی – گفت و گو کردند.

همچنین در این دیدار، الشمری طی سخنانی آمادگی وزارت خانه ورزش و جوانان عراق را برای همکاری در طرح های موسسه مصباح الحسین علیه السلام، به ویژه پروژه های مرتبط با جوانان، اعلام کرد. 

سخن گوی موسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام نیز، آمادگی این موسسه را برای به کارگیری هرگونه امکاناتی با هدف ارائه هرچه گسترده تر خدمات خود اعلام کرد.

یکی از زمینه های مورد بررسی، کمک به راه اندازی مشاغل کوچک و کارگاهی در کشور عراق جهت حل معضل بیکاری جوانان بود.

شایان ذکر است، پیش از این نیز موسسه مصباح الحسین علیه السلام نشستی با وزیر ورزش و جوانان عراق برگزار کرده بود و نشست اخیر برای ایجاد هماهنگی های بیشتر بین این موسسه  و وزارت خانه عراقی انجام شد. 

شایان ذکر است، موسسه فرهنگی نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، از مراکز مرتبط با دفتر مرجعیت شیعه آیت الله العظمی آیت الله العظمی شیرازی مدظله العالی در شهر مقدس کربلاست. 

این موسسه تاکنون خدماتی ارزشمند را به اقشار مختلف مردم عراق ارائه کرده که از جمله آن ها می توان به طرح «خانه مودت» اشاره کرد.

این طرح تمام کشور عراق را در برمی گیرد و با هدف تسهیل ازدواج جوانان عراقی از هر قشر و مذهبی، راه اندازی شده است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا