مرجعیت شیعه

حضرت آیت الله العظمی شیرازی: هرکس برای اهل بیت علیهم السلام کار کند و خستگی و آزار بیشتری را تحمل نماید در آخرت برخوردارتر خواهد بود

جمعی از کربلایی های ساکن استان اصفهان کشور ایران، با مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله در شهر مقدس قم دیدار کردند.

 

جمعی از کربلایی های ساکن استان اصفهان کشور ایران، با مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله در شهر مقدس قم دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له، ایشان در جمع میهمانان خود طی سخنانی فرمودند: در دنیا بازارهای گوناگون وجود دارد، ولی در آخرت فقط یک بازار سود آور وجود دارد و آن، بازار اهل بیت علیهم السلام است که انسان می تواند در دنیا سرمایه این بازار را برای خود فراهم کند.

معظم له ضمن توضیحاتی افزودند: انسان اگر در این دنیا با اهل بیت علیهم السلام باشد و در راه آنها بکوشد، داشته های خود را فدای این راه کرده و آزارها را تحمل نماید، حتماً در بازار اهل بیت علیهم السلام در روز قیامت برخوردار خواهد بود.

ایشان تأکید کردند: تا زمانی که انسان در دنیا زندگی می کند باید با زبان، رفتار، تشویق دیگران، دارایی خود و جمع آوری کمک های مالی برای برگزاری مجالس اهل بیت علیهم السلام و احیای شعائر مقدس آنان بکوشد و مناسبات شادی و سوگواری خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام را بزرگ دارد. 

بزرگ مرجع جهان تشیع در ادامه فرمودند: امواج فساد فکری، اعتقادی و اخلاقی جوانان را هدف شوم خود قرار داده است. از این رو به جوانان توجه کنید، و از طریق مرتبط کردن آنان با شعائر مقدس حسینی، شعائر مقدس فاطمی، شعائر رسول خدا صلی الله علیه وآله و شعائر حضرات امامان معصوم علیهم السلام میان آنان و اهل بیت علیهم السلام را پیوند دهید.

مرجعیت شیعه همچنین فرمودند: هرکس در راه اهل بیت علیهم السلام بیشتر تحمل سختی کند، فراوان تر بکوشد، بیشتر در معرض آزار و اذیت قرار گیرد و در این راه استقامت نماید در آخرت در شمار کسانی خواهد بود که به جهت اعمالشان، مردم بر آنان غبطه خواهند خورد. لذا تصمیم بگیرید در قیامت از کسانی باشید که به جهت اعمالشان مردم محشر به آنان غبطه می خورند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا