مرجعیت شیعه

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی: مردم را با معارف غدیر بیشتر آشنا کنیم

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله در پیامی به دوازدهمین اجلاس سالانه غدیر، دلیل ضعف مسلمین در برابر زورمندان را دوری از غدیر ولایت علوی دانستند.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله در پیامی به دوازدهمین اجلاس سالانه غدیر، دلیل ضعف مسلمین در برابر زورمندان را دوری از غدیر و لایت علوی دانستند.

به گزارش شیعه ویوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  معظم له، ایشان با اشاره به حدیثی از امام رضا علیه السلام، فرموند: آسمانیان این روز بزرگ را بهتر می‌شناسند و بهتر از ما از آن تجلیل و تکریم می‌نمایند. 

معظم له افزودند: غدیر نه یک روز و نه یک ماه و نه یک سال است. غدیر یک تاریخ و یک جهان است. غدیر مکتب بزرگ انبیاء و مدرسه عالی سفیران توحید و دانشگاه هدایت انسان‌ها در طول تاریخ است.

معظم له در پیام خود تاکید کردند: به بزرگداشت واقعی غدیر اهتمام نمایید؛ امروز اگر مسلمانان در جهان در ضعف و سستی هستند و خود را در مقابل مستکبران و زورمندان می‌بازند یک علت دارد و آن دوری از غدیر و ولایت صاحب غدیر وجود مقدس حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام است.

ایشان در پایان افزودند: وظیفه همه ما و شما این است که مردم را بیشتر به معارف غدیری آشنا کنیم، و در این راه، در طول سال با تشکیل کلاس‌ها و درس‌ها از کلمات نورانی اهل البیت علیهم‌السلام کمال استفاده را ببریم.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا