مرجعیت شیعه

پیام بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی به سران و نخبگان کشورها و جوامع اسلامی برای مرحله پسا کرونا

بنیاد جهانی حضرت آیت الله العظمی شیرازی خطاب به سران و اندیشمندان جوامع اسلامی در رابطه با برنامه ریزی برای مرحله پسا کرونا پیامی صادر کرد. 

بنیاد جهانی حضرت آیت الله العظمی شیرازی خطاب به سران و اندیشمندان جوامع اسلامی در رابطه با برنامه ریزی برای مرحله پسا کرونا پیامی صادر کرد. 

به گزارش شیعه ویوز، در این پیام آمده است:

 نشانه های فراوانی از خدای منان در عالم وجود دارد که بندگان را به قرار گرفتن در صراط مستقیم دعوت می کند.

 

این پیام در ادامه با اشاره به همه گیری ویروس در جهان ادامه داد: شرایط پیش آمده دلیلی است قاطع، که از نیاز انسان ها به ارتباط نامحدود و همکاری بدون ممنوعیت حکایت دارد. پس باید موانع ظالمانه را از سر راه برداشت و تبعیض نژادی و برتری‌جویی جغرافیایی ملت ها و نژادهای مختلف را از میان برد. 

 

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی تاکید کرد: بحران ناشی از ویروس کرونا ثابت کرده است که انسان ها به همنوع خود نیاز داشته و همراهی و همدلی و همدردی بهترین راه پیش روی انسان ها بوده و از این رهگذر می توان مصائب بزرگ و مشکلات را پشت سر گذاشت. 

 

این بنیاد حقوق بشری تاکید کرد: در حال حاضر ملت های مسلمان نیازمند تصمیم‌گیری‌هایی هستند که حق مسکن، کار و سکونت در هر کشوری را برای آنان تسهیل کند. برای تحقق بخشیدن به این هدف باید روادید محدودیت های تردد شهروندان کشورها به کشورهای دیگر از سوی هر کشوری لغو شود و آزادی تبادل تجاری و اقتصادی برای آنان فراهم گردد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا