مرجعیت شیعه

دیدار مدیر مرکز جهانی حضرت آیت الله العظمی شیرازی در کوبا و کانادا با حضرت آیت الله العظمی شیرازی

حجت الاسلام والمسلمين شیخ صالح سیبویه، از نمایندگان آیت الله العظمی سید صادق حسينى شیرازی مدظله العالى ، با ایشان دیدار و گفتگو نمود.

 

حجت الاسلام والمسلمين شیخ صالح سیبویه، از نمایندگان آیت الله العظمی سید صادق حسينى شیرازی مدظله العالى ، با ایشان دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار،  حجت الاسلام والمسلمين سیبویه مدير مرکز جهانی آیت الله العظمی شیرازی در کانادا و کوبا، گزارشی درباره فعالیت ها و برنامه های فرهنگی مذهبی ارائه شده توسط اين مراکز و وضعيت شیعیان در اين كشور ها ارائه داد.

حجت السلام والمسلمين سیبویه درباره این فعالیت ها گفت: مهم ترین فعالیت ها و خدمت این مرکز، همصدا و متحد کردنِ شیعیان ساکن کشور کانادا و همکاریِ میان تمام مراکز و مؤسسات و حسینیه های شیعیان، با تابعیت های گوناگون بوده است.

حجت الاسلام والمسلمين سيبويه یادآوری کرد: اقدام هایی که در این زمینه ها صورت گرفته، نتیجه ی رهنمودها و تأکیدات مرجعيت بر وحدت کلمه صفوف شیعیان، آراسته شدنشان به زیور فرهنگ همزیستی و همکاری بوده است .

امری که در شرایط فعلیِ آکنده از جنون و جنگ و دندان نشان دادن گروه های گمراهی و کفر، به ویژه تروریست هایی مانند داعش برای از میان برداشتنِ اسلامِ حقیقیِ تبلور یافته از اسلام رسول خدا صلی الله علیه وآله و عترت پاک آن حضرت و نابود کردن شیعیان اهل بیت علیهم السلام، بسیار مهم و ضروری است. 

در پایان این دیدار، آیت الله العظمی شیرازی از تلاش های حجت الاسلام والمسلمين شیخ صالح سیبویه و دو مرکزِ فعال در مونترال و هاوانا و فعالانِ در این مراکز قدردانی نموده و توفیق همگی شان را از خدای متعال خواستار شدند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا