اخبار

عناصر داعش اعضای خانواده یک افسر عراقی را سر بریدند

یک منبع نظامی در عراق از بریده شدن سر اعضای خانواده یک افسر عراقی به دست سنی های تندروی داعش در شمال موصل خبر داد.

یک منبع نظامی در عراق از بریده شدن سر اعضای خانواده یک افسر عراقی به دست سنی های تندروی داعش در شمال موصل خبر داد.

«شبت علی» از مسئولان تیپ ۱۶ ارتش عراق گفت: سنی های تندروی داعش به منزل یک افسر ارتش عراق در روستای «السادة» (واقع در ۳۰ کیلومتری شمال موصل) یورش حمله کرده و اعضای خانواده وی را به شهادت رساندند.

این عناصر تروریستی در اقدامی غیر انسانی، سر پدر، مادر و برادر ۱۳ ساله این افسر عراقی را از بدن جدا کرده و به مکانی نامعلوم فرار کردند.

طی حدود یک ماه گذشته، این سومین حادثه این چنینی است که رخ داده؛ پیشتر عناصر داعش به سه منزل متعلق به نیروهای ارتش و پلیس یورش برده و سر اعضای خانواده‌ آنها را در مناطق اطراف شهر موصل بریدند.

از سوی دیگر «محمد سمیر» از پلیس استان نینوا تصریح کرد: 3 تن از نیروهای عشائر مدافع عتبات و مقدسات عراق «الحشدالعشایر» در پی انفجار یک بمب در روستای «بنکینة» در منطقه القراج از توابع شهرستان مخمور (واقع در ۵۰ کیلومتری جنوب شرق موصل) در حین گشت‌زنی‌شان به شدت مجروح شدند.

مناطق مختلف استان نینوا به ویژه مناطق نزدیک به مرزهای سوریه در شمال غرب این کشور همچنان شاهد فعالیت‌های سنی های تندروی داعش است که علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان اقدامات تروریستی انجام می‌دهند و ده‌ها خانواده عراقی مجبور شده‌اند به سمت شهر موصل بروند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا