اخبار

شهادت یک فرمانده ارشد ارتش عراق در استان الانبار

فرماندهی عملیات مشترک عراق از شهادت یک فرمانده و مجروح شدن چند نیروی نظامی در نتیجه حمله سنی های تندرو در غرب این کشور خبر داد.

فرماندهی عملیات مشترک عراق از شهادت یک فرمانده و مجروح شدن چند نیروی نظامی در نتیجه حمله سنی های تندرو در غرب این کشور خبر داد.

به گزارش شیعه ویوز به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، فرماندهی عملیات مشترک وابسته به وزارت دفاع این کشور بامداد امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سرتیپ ستاد «احمد عبدالواحد محمد اللامی»، فرمانده تیپ بیست و نهم لشکر هفتم پیاده نظام ارتش در جریان تعقیب یک گروهک تروریستی به شهادت رسیده است. 

فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه خود همچنین تاکید کرد که در جریان حمله تروریستی شامگاه سه شنبه به پست بازرسی «شهید محمد الکروی» در منطقه «العکبه» در شهرستان «هیت» در شمال شرق استان مرزی الانبار در غرب این کشور نیز یک افسر با درجه ستوان یکمی به شهادت رسیده و دو نیروی دیگر نیز مجروح شدند.

این در حالی است که پیشتر هسته اطلاع رسانی امنیتی وابسته به وزارت دفاع عراق نیز در بیانیه ای، از حمله عناصر تروریستی با استفاده از سلاح های سبک به پست بازرسی شهید محمد الکروی خبر داده و اعلام کرده بود که در منطقه تحت مسئولیت هنگ سوم تیپ بیست و نهم، با همه تسلیحات به عاملان حمله پاسخ داده شد.

بنا بر اطلاعات اولیه نیز دو نیرو دچار جراحت شده اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا