رسانه های شیعه

برگزاری سومین گردهمایی بزرگ بینندگان شبکه جهانی امام حسین علیه السلام در اروپا

سومین گردهمايى بزرگ بینندگان شبکه جهانی امام حسین علیه السلام در اروپا برگزار شد. 

  

سومین گردهمايى بزرگ بینندگان شبکه جهانی امام حسین علیه السلام در اروپا برگزار شد. 

به گزارش شیعه ویوز، بینندگان و نمایندگان مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در قاره اروپا با هدف حمايت مادى از این مجموعه رسانه ای مستقل شیعی، در سومین گردهمایی بزرگ بینندگان تلویزیون امام حسین علیه السلام در شهر استکهلم ـ سوئد حضور یافتند. 

به گزارش شیعه ویوز، این مراسم در حسینیه امام حسن مجتبی در پایتخت سوئد برگزار شد، باتلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط محمد عارف اصغری از قاریان به نام اروپا آغاز شد.

سپس حجج الاسلام و المسلمین شیخ زکی بیاتی، شیخ عبدالحسین اسدی و سید محمد تقی جوادی طی سخنانی با اشاره بر لزوم ترویج اندیشه اصیل اهل بیت علیهم السلام، بر اهمیت حمایت از مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام به عنوان بزرگترین مجموعه رسانه ای شیعی در دنیا تاکید کرده و حمایت مادی و معنوی از این مجموعه را بر همه شیعیان لازم دانستند. 

همچنین در این گردهمایی آقای «قاسم فهد» مدير شبكه امام حسين علیه السلام 3 به زبان انگلیسی و عضو هيات مديره این مجموعه رسانه اى ضمن ارائه توضیحاتی درباره فعالیت های این مجموعه رسانه ای، بینندگان حاضر را با بخشی از هزینه های شبکه های ماهواره ای آشنا کرده و برخی از مشکلات مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام را مطرح کرد. 

 در ادامه این گردهمایی نیز، اسامی یاوران حسینی که هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به سفیران مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام اهدا نمودند، بر روى پرچم متبرک شده به دو ضریح مطهر حسینی و عباسی ثبت شد. 

گفتنی است این مراسم به صورت زنده و هم زمان با برنامه زنده استودیوی بین الحرمین، از تلویزیون امام حسین علیه السلام پخش گشت. 

شایان ذکر است، پیش از این نیز در پی درخواست های مکرر شیعیان اروپایی، دو گردهمایی در شهرهای فرانکفورت و هامبورگ آلمان برگزار شده بود که با استقبال چشمگیر بینندگان شبکه جهانی امام حسین علیه السلام در اروپا همراه بود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا