رسانه های شیعه

گزارش عملکرد مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام در یوتیوب

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام با در اختیار داشتن 5 صفحه رسمی در یوتیوب به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی و اردو و سه کانال خبری شیعه ویوز به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی، از فعالترین 

 

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام با در اختیار داشتن 5 صفحه رسمی در یوتیوب به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی و اردو و سه کانال خبری شیعه ویوز به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی، از فعالترین مجموعه های شیعی در شبکه های اجتماعی به حساب می آید.

به گزارش شیعه ویوز به نقل از واحد آی تی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، شبکه امام حسین علیه السلام علاوه بر حضور دائم  بر ماهواره های هاتبرد، یاهست، نایل سات و گلکسی از زمان تاسیس تاکنون، توانسته است در شبکه‌های اجتماعی خصوصا یوتیوب فعالیت داشته و معارف اهل بیت علیهم السلام را از طریق تمام بسترهای مجازی نشر دهد.

بر اساس این گزارش این مجموعه تا اول ژوئن 2019  میلادی (11 خرداد 1398) بیش از  58 هزار برنامه به زبان های انگلیسی، عربی، فارسی، ترکی و اردو  بر روی یوتیوب بارگزاری کرده است.

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در طی 10 سال فعالیت خود توانسته است که، بیش از 2 میلیون دقیقه برنامه به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی و اردو تولید و بخش کند.

آمار بدست آمده از یوتیوب این مجموعه رسانه ای نشان بیانگر آن است که کانال های یوتیوبی این مجموعه بیش از 11 میلیون بازدید داشته که در نوع خود برای یک شبکه مذهبی، کم نظیر است.

گفتنی است آمارهای بدست آمده از یوتیوب حاکی از آن است که  بیش از  78 درصد مخاطبان شبکه امام حسین علیه السلام، در رده سنی 18 تا 44 سال هستند که نشان دهنده ی جوان بودن مخاطبان این شبکه است.

لازم به ذکر است که شبکه فارسی در 179 کشور، شبکه عربی در 88 کشور و شبکه انگلیسی در 110 کشور بیننده داشته است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا