رسانه های شیعه

دعوت مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام از شیعیان برای بازدید از غرفه این مجموعه در 17مین کنفرانس سالانه شیعیان آمریکا (UMAA)

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در هفدهمین دوره از کنفرانس شیعیان آمریکا مشارکت می نماید. 

 

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در هفدهمین دوره از کنفرانس شیعیان آمریکا مشارکت می نماید. 

هفدهمین دوره از بزرگترین کنفرانس شیعیان آمریکا با حضور مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در ویرجینیای آمریکا برگزار می شود.

به گزارش شیعه ویوز انجمن مسلمانان آمریکا  (UMAA) دوره هفدهم از بزرگترین کنفرانس شیعیان آمریکا را  از پنجم تا هفتم جولای (14 تا 16 تیرماه 1398) با عنوان «امام صادق علیه السلام، پدر علم مدرن» برنامه ریزی کرده است.

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام به عنوان بزرگترین مجموعه رسانه ای مستقل شیعی و با هدف معرفی دست آوردهای ده ساله خود و ارائه چشم اندازهای پیش رو، در نمایشگاهی که در حاشیه این کنفرانس دائر شده، غرفه ای را برپا خواهد کرد.

مجمموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام از دوستداران و بینندگان خود خواسته تا با شرکت در این کنفرانس و بازدید از غرفه این مجموعه، ضمن حمایت از این مجموعه رسانه ای شیعی، آن را در برداشتن گام های بعدی یاری رسانند.

در این غرفه که پذیرای تمامی حاضران در کنفرانس خواهد بود، نتایج فعالیت های مختلف مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام به سمع و نظر بازدید کنندگان خواهد رسید.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا