رسانه های شیعه

آغاز پخش زنده پیاده روی اربعین حسینی 1441 از شبکه های تلویزیونی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام

همزمان با آغاز ماه صفر الاحزان، پخش زنده پیاده روی میلیونی اربعین حسینی آغاز شد.

همزمان با آغاز ماه صفر الاحزان، پخش زنده پیاده روی میلیونی اربعین حسینی آغاز شد.

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، پخش پیاده روی میلیونی اربعین حسینی 1441 را به صورت زنده از امروز صبح آغاز کرد.

پخش زنده پیاده روی میلیونی اربعین حسینی، به پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی و اردو در تلویزیون های امام حسین علیه السلام 1تا4 و به زبان ترکی از شبکه ماهواره ای الزهرا سلام الله علیها در دو نوبت صبح و عصر از مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام صورت می گیرد.

پخش زنده پیاده روی اربعین حسینی در نوبت صبح از ساعت 8  صبح به وقت شهر مقدس کربلا تا اذان ظهر و نوبت عصر نیز از ساعت 14:30 دقیقه تا اذان مغرب به افق این شهر مقدس خواهد بود.

شایان ذکر است حسینیه حضرت علی اکبر علیه السلام، مقر مجموعه رسانه امام حسین علیه السلام در مسیر نجف ـ کربلا  که در عمود شماره 1114 واقع شده است، همزمان با قدوم زائران اربعینی در جاده نجف ـ کربلا، پذیرای  علما، اندیشمندان، خطباء، مداحان و دیگر محبان اهل بیت علیهم السلام خواهد بود و ویژه برنامه های متنوعی را تقدیم بینندگان خود خواهد کرد.

«مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» از پیشگامان پخش زیارت میلیونی اربعین حسینی بوده و نقش به سزایی در معرفی بزرگترین گردهمایی بشری به جهانیان ایفا کرده است.

شایان ذکر است در اربعین سال گذشته مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام تنها مجموعه رسانه ای در سطح جهان بود که به صورت 24 ساعته در 5شبکه و به 5 زبان مختلف این زیارت میلیونی را به مدت 20 روز تحت پوشش خود قرار داد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا