رسانه های شیعه

روحانیون گرجستانی تعطیلی شبکه های شیعی را محکوم کردند

تعدادی از روحانیون کشور گرجستان، با صدور بیانیه ای تعطیلی شبکه های تلویزیونی شیعیان ترکیه را محکوم کردند.

 

تعدادی از روحانیون کشور گرجستان، با صدور بیانیه ای تعطیلی شبکه های تلویزیونی شیعیان ترکیه را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است : خبر تعطیلی شبکه های تلویزیونی «On4 TV» و «Kanal12 » فعال شیعیان در کشور ترکیه بر اساس اتهامات بی اساس، مخاطبان این شبکه های شیعی را مایوس نموده و باعث خشم آنان شده است.

 روحانیون مسلمان گرجستان تعطیلی دو شبکه تلویزیونی پیروان مذهب جعفری در میان نزدیک به 2هزار شبکه تلویزیونی فعال در ترکیه را اقدامی مغرضانه و تبعیض مذهبی عنوان کردند .

این بیانیه با اشاره به اینکه 2هزار شبکه تلویزونی در ترکیه فعال هستند و تعطیلی این دو شبکه شیعی، ناش از تبعیض مذهبی در این کشور است، افزود: جای شگفتی است که چرا به جای شبکه های تلویزیونی تبلیغ کننده فساد و  تفکرات تکفیری؛ شبکه هایی تعطیل می شوند که تنها در جهت معارف اسلامی تلاش نموده و با هرگونه افراط گرایی و ترور مخالف هستند.

این بیانیه ابراز امیدواری کرد، تصمیم گیرندگان تعطیلی شبکه های شیعی؛ در این اقدام اشتباه خود تجدید نظر نموده و با صدور مجوز برای از سرگیری فعالیت این شبکه های تلویزیونی، موجب خشنودی پیروان اهل بیت عصمت و طهارت  علیهم السلام شوند.

لازم به یادآوری است، شبکه های تلویزیونی «On4 TV» و «Kanal12» شیعیانِ ترکیه که برنامه های خود را از طریق ماهواره «Turksat» پخش می نمودند، هفته گذشته توسط نیروهای امنیتی ترکیه تعطیل شد.

این نیروها همچنین دفتر این شبکه های شیعی را با تمام تجهیزات داخل آن پلمپ نموده و حساب های بانکی این دو شبکه نیز مسدود شده اند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا