جهان

مسجدی در شمال نیویورک مورد شلیک گلوله قرار گرفت

پلیس محلی شهر نیویورک اعلام کرد که یکی از مساجد این شهر هدف گلوله قرار گرفته است.

 

پلیس محلی شهر نیویورک اعلام کرد که یکی از مساجد این شهر هدف گلوله قرار گرفته است.

این مسجد که در محله «برانکس» ـ شمالی ترین محله شهر نیویورک و در شمال منهتن در ایالات متحده آمریکا واقع شده ـ سه بار مورد اثابت گلوله های ساچمه ای قرار گرفته است.

به گفته کاراگاهان، شلیک گلوله، از طرف یکی از ساختمان‌های روبروی این مسجد، و از سمت دیگر خیابان اتفاق افتاده است. 

گفته می‌شود این مسجد در روزهای 8 ژوئن و 30 می نیز توسط فرد ناشناسی مورد شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای قرار گرفته بوده است که پلیس موفق به دستگیری هیچ مظنونی در این زمینه نشده است.

«حبیب تراوالی» معاون مرکز فرهنگی و مغازه مجاور مسجد که 64 سال سن دارد، می گوید: یکی از این گلوله‌ها پنجره فروشگاه وابسته به مسجد را سوراخ کرده و گلوله دیگر نیز، یکی از نمازگزارانی را خارج از مسجد ایستاده بوده از ناحیه گردن مجروح نموده، ولی خشوبختانه جراحت وی سطحی است.

این مرکز نیز، بلافاصله این حادثه را به پلیس گزارش داده است.

یکی از مسلمانانی که در هنگام شلیک به این مسجد و شکستن شیشه ها داخل آن بوده است، می گوید: شاید دلیلشان از این کارها این است که از مسلمانان خوششان نمی‌آید و احتمالا اگر اسلحه واقعی داشتند تا الان ما را کشته بودند!

شایان ذکر است، با اقدامات تروریستی سنی های تندرو به نام اسلام و مسلمانان و نیز گفتمان اسلام هراسانه و اسلام ستیزانه برخی از مقامات کشورهای غربی، اسلام هراسی در بین مردم عادی رشد بی سابقه ای یافته و مسلمانان را به شدت نگران کرده است.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا