جهان

حمله با گوشت خوک به یک مادر و دختر مسلمان در لندن

یک حمله اسلام هراسانه دیگر، پلیس لندن را شوکه کرد.

 

یک حمله اسلام هراسانه دیگر، پلیس لندن را شوکه کرد.

یک اسلام‌هراس، به یک مادر و دختر نوجوان محجبه او در خیابان‌های لندن حمله کرده و ضمن اهانت به این دو زن مسلمان و داعش خواندن آنها، با گوشت خوک به صورت آنها کوبیده و با بی شرمی از این اتفاق فیلم‌برداری کرده است.

به گزارش تلگراف «الکس چیورز» 34 ساله، عامل این هتک حرمت اسلام‌هراسی شناسایی و توسط پلیس دستگیر شده است. گفته می‌شود همکار وی از این اقدام زشت فیلم‌برداری کرده است.

در فیلم دیده می‌شود که زن مسلمان و دختر نوجوانش با پوشش اسلامی در پیاده روی خیابانی در «انفیلد» در شمال لندن در حال حرکت هستند که فرد مهاجم با آن‌ها روبرو شده و با گوشت خوک، به دختر جوان حمله می‌کند و سپس این مادر و دختر مسلمان را داعشی خطاب کرده و با تهمت تروریست بودن آن‌ها را مورد تحقیر و توهین قرار می‌دهد.

به گفته پلیس هر چند دو بانوی مسلمان در این حادثه دچار جراحت جسمی نشده‌اند، اما از نظر روحی به آن‌ها صدمه وارد شده است.

فرد مهاجم به جرم یک فقره حمله مشترک نژادی و مذهبی و یک فقره ایجاد آسیب روحی متهم شده است. 

جیمز پاین یکی از کاراگاهان پلیس لندن در این باره گفت: این یک حادثه بسیار تکان دهنده بود و ما می‌دانیم افراد دیگری در این حمله مشارکت داشته‌اند، از جمله فردی که همدست وی بوده و فیلمبرداری می‌کرده است.

وی افزود: ما از مردم می‌خواهیم هر گونه حمله نفرت محور و اسلام‌هراسی را به ما گزارش دهند. 

این درحالی است که عامل این حمله تنها محکوم به 6 ماه زندان پرداخت غرامت 115 یورویی به قربانیان حادثه شده است.

شایان ذکر است، اخیرا حملات اسلام‌هراسی در انگلستان به شدت گسترش یافته‌ و شکایت‌های نژادپرستی و گزارش‌های مربوط به حملات از روی نفرت قومیتی و مذهبی در مناطق مختلف این کشور رو به افزایش می‌باشند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا