جهان

بیانیه مسلمان آزاده در واکنش به اقدامات ضد انسانی اسرائیل

در واکنش به اقدامات خصمانه اسرائیل، سازمان جهانی نفی خشونت بیانیه ای صادر کرد.

 

در واکنش به اقدامات خصمانه اسرائیل، سازمان جهانی نفی خشونت بیانیه ای صادر کرد.

سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده) با توجه به اقدامات ضد انسانی و خصمانه اسرائیل بر ضد فلسطینی ها طی بیانیه ای این اقدامات خشونت آمیز را محکوم کرد.

در بیانیه سازمان مسلمان آزاده که نسخه ای از آن برای شیه ویوز ارسال شده، آمده است:

اسرائیل اقداماتی ضد انسانی، خصمانه و غیر مسئولانه را بر علیه مردم فلسطین به کار گرفته و آنان را سر کوب می نماید. ما از جامعه جهانی به ویژه هیئت ها و سازمان های قانونی و حقوق بشری می خواهیم که بدون فوت وقت در رویدادهای مصیبت بار و نقض حقوقی که توسط رژیم ستمکار اسرائیل، بر ضد ملت فلسطین تحمیل می شود، دخالت نموده و از ادامه آن جلوگیری کنند.

این بیانیه افزود: همه می دانند که رژیم اسرائیل نسبت به ملت بی دفاع فلسطین رفتاری توأم با تحقیر و استبداد در پیش گرفته و از انواع  سرکوب ها، شکنجه و حتی به زندان افکندن فلسطینی ها، ابایی ندارد و با ارتکاب این جنایت ها، سعی می کند سیاست های توسعه طلبانه خود را پیش ببرد که البته تشدید این اوضاع، پیامدهای خود را خواهد داشت.

«سازمان جهانی نفی خشونت» ادامه داد: بنا بر پیگیری های صورت گرفته شمار زیادی از فلسطینیان به دست عُمال رژیم صهیونیستی گرفتار هستند و این رژیم معترضان را به شدت سرکوب و شکنجه نموده و قداست و حرمت مکان مقدسی چون مسجد الاقصی را نیز خدشه دار نموده است.

«مسلمان آزاده» افزود: سکوتی آزاردهنده و نفرت انگیز جامعه جهانی را فرا گرفته و حاکمان اسرائیلی در سایه این سکوت، با نقض حقوق شهروندان فلسطینی، معترضان را مجبور به تسلیم در برابر خواسته های خود می کنند.

«سازمان جهانی نفی خشونت» در پایان بیانیه خود آورده: این سازمان اقدامات و تجاوز رژیم اسرائیل بر ضد ملت فلسطین را محکوم می کند و بر ضرورت متوقف شدن اقدام های سرکوبگرانه، آزاد نمودن مکان های اسلامی فلسطین و پایان کشتار و خونریزی چند روزه اخیر تاکید دارد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا