جهان

سیاستمدار انگلیسی خواستار انکار قرآن توسط مسلمانان شد!

یک سیاستمدار انگلیسی در اقدامی گستاخانه از مسلمانان خواست با امضای سندی، بخش هایی از قرآن را منکر شوند. 

 

یک سیاستمدار انگلیسی در اقدامی گستاخانه از مسلمانان خواست با امضای سندی، بخش هایی از قرآن را منکر شوند. 

جرالد باتین رهبر داخلی حزب استقلال پادشاهی متحد انگلستان (یوکیپ) و عضو پارلمان اروپا که به تازگی رهبری این حزب را به دست گرفته، پیش از این نیز حرف های اهانت آمیزی درباره اسلام زده بود و دین اسلام را «فرقه مرگ» نامیده بود.

وی گفته بود: غیرمسلمانان حق دارند که از رفتن به مساجد بترسند و در ادامه برخوردهای اسلام ستیزانه اش خواستار ممنوعیت ساختن مساجد و مراکز اسلامی جدید در انگلستان شده بود.

 باتین در گفته های جدیدش بار دیگر وقیحانه بر ادعاهایش درباره اسلام تاکید کرده و از مسلمانان خواسته با امضای سندی بخش هایی از قرآن مجید را که درباره جهاد در راه خدا و دفاع از اسلام است را منکر شوند!

وی مدعی شد که اقلیت قابل توجهی از مسلمانان نیز عقاید او را درباره اسلام قبول دارند.

شایان ذکر است، به گفته کارشناسان دینی، سنی های تندرو و گروه های تروریستی که داعیه اسلامی دارند؛ با دوری از روایات اهل بیت علیهم السلام و نیز مراجعه به کسانی که صلاحیت تفسیر آیات قرآن را ندارند، به نام دین اسلام دست به اعمال خشونت آمیز مانند بمب گذاری، اقدامات انتحاری، ترور و بسیاری رفتارهای خشونت آمیز دیگر می زنند. 

این درحالی است که بسیاری از سیاستمداران اسلام ستیز با بستن چشم خود به روی اسلام حقیق، اسلام ساختگی سنی های تندرو را به عنوان اسلام حقیقی به مردم معرفی می کنند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا