جهان

اخراج خانواده مسلمان از یک بیمارستان در آمریکا به بهانه ظاهر ترسناک

بیمارستانی در ویرجینیا یک خانواده مسلمان را راه نداد.

 

بیمارستانی در ویرجینیا یک خانواده مسلمان را راه نداد.

یک بیمارستان در شهر «فرفکس» در ایالت ویرجینیای آمریکا، خانواده مسلمانی که برای عیادت از یکی از نزدیکان  به بیمارستان آمده بودند را، به بهانه داشتن ظاهر ترسناک راه نداد.

همچنین مسئولان این بیمارستان با پلیس تماس گرفتند و به بهانه اینکه این خانواده مسلمان دارای ظاهری ترسناک هستند، خواستار اخراج آنها از بیمارستان شدند.

اعضای این خانواده که دو زن برقع پوش نیز با آنها همراه بوده گفته اند که از سوی مسئولان بیمارستان مورد ضرب و شتم و هتاکی قرار گرفته اند.

این خانواده گفته اند که مسئولان بیمارستان پیش از آنکه با پلیس تماس بگیرند،  از ورود آنها به ساختمان بیمارستان جلوگیری کرده و به آنها گفته اند در صورتی که بیمارستان را ترک نکنند به زور بیرون انداخته خواهند شد.

یکی از اعضای این خانواده گفته است که مسئولان بیمارستان به خانواده اش گفنه اند چون ظاهری ترسناک دارید نمی توانید اینجا بمانید.

پس از آنکه بیمارستان مذکور از ورود این خانواده به بیمارستان جلوگیری کرد، آنها علیه بیمارستان شکایت کرده اند.

با این حال این بیمارستان در بیانیه ای پس از این ماجرا مدعی شده است که تمامی بیماران حق دارند از محیطی آرام و ایمن و خالی از تبعیض برخوردار باشند.

علاوه بر این مدیریت بیمارستان اعلام کرده است که درموضوع خانواده مسلمان تجدید نظر می کند و از آنها برای حل موضوع در یک جلسه خصوصی دعوت خواهد کرد و درآینده با چنین مواردی به صورتی بهتر رفتار خواهد شد.

اما خانواده مسلمان آمریکایی گفته اند که به دلیل بدرفتاری مسئولان  بیمارستان، دعوت آنها هیچ معنایی برایشان ندارد.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا