جهان

ثبت چهار حمله به دختران مسلمان در کمتر از یک هفته در آلمان

هنوز یک هفته از انتشار خبر حمله به چند دختر مسلمان در برلین نگذشته است که خبر حمله به دختر ۱۴ ساله‌ دیگری در این شهر منتشر شده است.

 

هنوز یک هفته از انتشار خبر حمله به چند دختر مسلمان در برلین نگذشته است که خبر حمله به دختر ۱۴ ساله‌ دیگری در این شهر منتشر شده است.

به گفته شاهدان عینی، به تازگی مردی ۳۲ ساله در شهر برلین بدون هیچ دلیلی به یک دختر ۱۴ ساله مسلمان حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده است. 

آنطور که مأموران پلیس گزارش می‌دهند؛ این مرد به دختر مسلمان توهین کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

این دختر جوان پس از این اتفاق به بیمارستان منتقل شده و ضارب از صحنه درگیری فرار کرده، اما پس از مدتی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

هفته گذشته نیز خبر حمله به سه زن جوان مسلمان در این شهر منتشر شده بود.

در یکی از این حملات مردی با مشت به صورت دو دختر جوان ۱۵ و ۱۶ ساله ضربه زده و به آنها توهین کرده بود. در ناحیه «نئوکلن» نیز، فردی روسری را از سر دختر ۱۲ ساله کشیده و سعی کرده بود با سرنگ پر از خون به این دختر نوجوان صدمه برساند.

فدراسیون ضد تبعیض آلمان در بیانیه‌ مطبوعاتی خود، حملات نژادپرستانه و با انگیزه اسلام‌هراسی به کودکان و نوجوانان را محکوم کرده است. 

به گفته مسئولان این فدراسیون پیامدهای جسمی و روانی این حملات بسیار خطرناک است و این حملات نژادپرستانه علیه کودکان و نوجوانان در حال افزایش است.

به گفته فعالان حقوق بشری، دختران نوجوان و زنان مسلمان به دلیل پوشیدن روسری بیش تر از مردان مورد حمله قرار می‌گیرند، همچنین بخشی از این حملات به دلیل بحث‌هایی است که درباره زنان مسلمان در جامعه منتشر می‌شود.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا