جهان

ششمین مسجد در بیرمنگام هدف حمله اوباش نژادپرست قرار گرفت

باوجود اینکه نیروهای پلیس در بریتانیا گشت های محلی را افزایش داده اند، ششمین مسجد در شهر بیرمنگام مورد حمله نژاد پرست ها قرار گرفته و خساراتی به ساختمان آن وارد شد.

 

باوجود اینکه نیروهای پلیس در بریتانیا گشت های محلی را افزایش داده اند، ششمین مسجد در شهر بیرمنگام مورد حمله نژادپرست ها قرار گرفته و خساراتی به ساختمان آن وارد شد.

به گزارش خبرگزاری های محلی، این حمله مرکز اسلامی در جاده کرومر در بیرمنگام را هدف قرار داده و بازرسان پلیس بر این باورند که حمله به این مسجد به حملات اخیر علیه 5 مسجد دیگر در ارتباط است.

افسران ضدتروریسم پس از حمله به 5 مسجد دیگر در بیرمنگام، شکستن شیشه ها و خسارت وارد کردن به ساختمان مساجد با پتک در ساعات اولیه روز پنج شنبه گذشته، تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کردند.

پلیس میدلندز غربی روز گذشته اعلام کرد که یک مرد 34 ساله در این رابطه خودش را تسلیم کرده و بازداشت شده است. با این حال پلیس اعلام کرده که او جزو یک گروه حمله کنندگان نبوده و تحقیقات برای یافتن عاملان اصلی همچنان ادامه دارد.

جواد خان مدیر شورای مساجد بیرمنگام نیز ابراز امیدواری کرد که این حوادث اخیر، با هم ارتباطی نداشته باشند و جرایم جداگانه باشند.

پلیس اعلام کرد گشت زنی را به ویژه در مناطق کلیدی شهر و مراکز دینی به منظور تامین امنیت افزایش خواهد داد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا